Transaksi selesai: Terima Kasih Atas Pembelian anda!

Salinan resit akan dihantar kepada alamat emel anda. Bayaran kad kredit, interbank transfer, atau PayPal akan muncul dalam statement anda dari *ONPAY*.

Akses download  anda [Combo]

Panduan Buku PDF menulis e-mel promo dan follow-up untuk roketkan jualan dan conversion rate.

Atas permintaan hangat, saya telah tubuhkan FB Group ini untuk semua pelanggan supaya saya boleh share mindset, konsep dan strategi Internet Marketing dari semasa ke semasa. Klik sini untuk join

Saya diberi kebenaran untuk sponsor akaun autoresponder Aweber percuma:

- Boleh support sehingga 500 subscribers
- Boleh hantar sampai 3,000 e-mel sebulan
- 1 list
- Upgrade bila kegunaan serius

Nak dapatkan lebih banyak appointment dengan prospek? Nak daftarkan lebih banyak klien untuk program anda? Inilah siri e-mel yang saya gunakan untuk dapatkan klien-klien untuk program coaching VIP saya!  

Sama ada anda baru lancarkan e-store anda atau dah ada produk fizikal untuk dijual, sudah tentu nadi bisnes ini adalah dalam 'repeat business'. Ubahsuai dan pakai siri e-mel ini terus untuk buat lebih banyak closing, pujuk pembeli atas pagar, dan push banyak lagi purchase kepada pelanggan yang sedia ada juga!  

Inilah forte saya. Setelah melancarkan berdozen-dozen produk digital siap dengan sales funnel, templat siri e-mel ini banyak diuji dan ditambahbaik sepanjang masa sehingga sales volume mencapai 5 hingga 6 digit sebulan!  

Super Email Marketing Templates [Bahasa Inggeris]

Masalah dengan pesanan anda? Gunakan Support Helpdesk kami di www.AMLOH.com

Terima kasih atas pembelian anda. Semoga sukses dalam bisnes anda!

Edmund Loh
Usahawan Internet Sejak Tahun 2005

Penafian Pendapatan | Polisi Privasi | Terma & Syarat | Support Helpdesk | Affiliate

Hak Cipta (c) InternetMarketingMalaysia.com. Hak cipta terpelihara. Laman ini bukan sebahagian dari laman web Facebook atau Facebook Inc. Selain itu, laman web ini tidak disokong oleh Facebook dengan cara apapun. Facebook adalah tanda dagangan Facebook, Inc.